loading...
new music
mohammad basiri بازدید : 71 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (1)

 

دانلود آهنگ جدید امیرعلی بهادری به نام فیلم کوتاه با بالا ترین کیفیت
ترانه و آهنگ : امیرعلی بهادری ، تنظیم : امیر عرشیا ، میکس و مستر : پیمان میرزایی

 

 

دانلود آهنگ

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط m.r.g.m در تاریخ 1393/05/03 و 12:29 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید
من مدیر سایت توپ گذر هستم
شما با افتخار لینک شدید
مثل اینکه ملیکا از وب و سلیقه شما بی نهایت خوشش اومده بود و من هم همین طور
از این رو برای شما پیشنهادی دارم
شما که انقدر با سلیقه هستید و با استعداد چرا وقت خود را در یک وبلاگ که 100 % نتیجه ای ندارد حدر میدهید ؟؟؟؟
البته وب خوبی دارید اما وبلاگ به جایی نمیرسه
تا حالا دیدید یه وبلاگ مشهور بشه ؟
از شما دعوت میکنم تا در بسایت ما نویسندگی و عیده پردازی کنید
تازه پس از مدتی که کلیک خور سایت بره بالا بابت بازدید از مطالب شما به شما مبلقی از پول تبلیغات داده میشود
اگه جوابت مثبت یا منفی حتما به وب من بیا و اطلاع بده


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 258
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 153
  • بازدید ماه : 119
  • بازدید سال : 5,222
  • بازدید کلی : 72,184